Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Datorspecefekti
Anime forum > Anime > Art
Hikaru
Vislabākos specefektus taisa GONZO.
Neesmu nekādā citā anime seriālā redzējis tik labus datorspecefektus kā seriālā Vandread:

image
image
image
image
image
image
image
image
image

Vandread ir viskrutākais seriāls, ko līdz šim esmu redzējis.
deBUGa
QUOTE(Hikaru128 @ Nov 8 2004, 16:38)
Vislabākos specefektus taisa GONZO.
Neesmu nekādā citā anime seriālā redzējis tik labus datorspecefektus kā seriālā Vandread
*
Vislabaakie datorspecefekti nekriit aciis... es pat teiktu jamos vispaar nevar ieraudziit...
Hikaru
Visi Uniti (modeļi) ir 3DCG. Un tik super kvalitatīvi uzzīmētus uz datora sprādzienus es neesmu redzējis nevienā anime seriālā.

deBUGa, tu vispār kaut ko no datorgrafikas sajēdz? smile.gif
deBUGa
QUOTE(Hikaru128 @ Nov 8 2004, 18:46)
Visi Uniti (modeļi) ir 3DCG.
*
Un ko tu ar to gribeeji pateikt? Ka, ja visi modelji ir 3D, tad taa obligaati buus labaakaa datorgrafika?

QUOTE(Hikaru128 @ Nov 8 2004, 18:46)
Un tik super kvalitatīvi uzzīmētus uz datora sprādzienus es neesmu redzējis nevienā anime seriālā.
*
Hmm... ja labi paveerosi (5. atteels), tad ieradziisi, ka jamie ir smalks copy - paste piegaajiens. Man taadas nepamatotas aizdomas, ka jebkursh 3DMax iesaaceejs saak tieshi ar template spraadzieniem... a jamie man kautko ljoti atgaadina...

QUOTE(Hikaru128 @ Nov 8 2004, 18:46)
deBUGa, tu vispār kaut ko no datorgrafikas sajēdz? smile.gif
*
Nav gluzhi mans laucinjsh... smile.gif

ShinChan
Tad nu gan ohmy.gif Viiiii, datorgrafika.
Nēsmu pilnībā pret tās izmantošanu iekš anime, taču visam jāpieiet ar mēra sajūtu un spriežot pēc attēliem Vandread veidotājiem tās ir pietrūcis. Manuprāt, daudz veiksmīgāk specefekti tika izmantoti tajā pašā Gonzo ražojumā Last Exile. Kā jau deBUGa minēja: laba datorgrafika ir tāda kuru nemana (vai kura nekrīt acīs). Gribēšu ar datoru gatavotus produktus, skatīšos Final Fantasy, vai Šreku. Tajā pašā Akira, datorgrafika netika nemaz izmantota, taču efektu ziņā kabina iekšā daudziem mūsdienu veidojumiem, kuru autoriem slinkums zīmēt, jo vieglāk ir pakliksķināt peli.
Saiko
neciešu Gonzo un viņu 'datorgrafiku' .. nu ok ok pret pašu Gonzo man pilnīgi nekas nav bet tā - tā saucamā 'datorgrafika' dry.gif kurš ir redzējis 'i - wish you were here -' sapratīs...
Jaffa
Nekaads iipassais speciaalists jau neesmu huh.gif . Passam personiigi patiik specefekti kuri ir ziimeeti ar roku. Liekaas ka vinni labaak iederaas anime. Bat protams gaumes jau var nesakrist. FF specefektus tiessaam vienmeer esmu apbriinojis. Tas ir kautkas.....
Shinobi-sama
QUOTE(ShinChan @ Nov 8 2004, 20:26)
Tad nu gan ohmy.gif Viiiii, datorgrafika.
Nēsmu pilnībā pret tās izmantošanu iekš anime, taču visam jāpieiet ar mēra sajūtu un spriežot pēc attēliem Vandread veidotājiem tās ir pietrūcis. Manuprāt, daudz veiksmīgāk specefekti tika izmantoti tajā pašā Gonzo ražojumā Last Exile.
*


yaa vot last exile grafiks ierullee... grafikkai jaabuut foonaa kaa tas ir Gits2:innocence tongue.gif kad nav kontrasta 3d uz ziimeetaa.... taas stundenta liimenja 3D ir tik daudzos seriaalos. ka taisni pisec.. .tur vienkaarshi gruutaak pamatiit jo autors aiz slinkuma shading un litghtning taisiit ir vienkaarshi plain color uzlicis... bet var redzeet kaa 3d modelis atshkiras ar perfekto perspektiivu biggrin.gif
Jaladin
Nu es uzskatu, ka animees vispaar nevajadzeetu buut datorgrafikai (ja vieniigi visa anume nav 3d) Labi ir, ka viss ir forshi ar roku uzziimeets. Par piemeeru var njemt taadu sviestu kaa Beyblade. Pirmaa sezonaa bija normaali combati ziimeeti ar roku, bet BB2 bija 3d combati no kurie ne s**a nevareeja saprast un izskatiijaas arii suudiigi.
Shinobi-sama
Normaala kvalitaate 3D tach nevar shtampot taadaam ziepeneem kaa BB
ShinChan
QUOTE(Yushiro Sakaki @ Nov 9 2004, 15:03)
Pirmā sezonā bija normāli combati zīmēti ar roku, bet BB2 bija 3d combati no kurie ne s**a nevarēja saprast un izskatījās arī suudiigi.
*


Atdodiet mums vecos beibleidus mad.gif Tādus kādus mēs tos mīlējām un cienījām (tb. 1 sezona). Takoj bejbleid nam ņenužen. Nē datoranimācijai bejbleidos! Visu zemju bejbleidotāji apvienojieties un savienojieties, lai tas spēks ko nejūt pilienā kļust liels un stiprs kopumā. Kopā mēs piespiedīsim tos negantniekus bejbleidos neizmantot datoranimāciju. Kopā (lopā?) mēs esam spēks, kopā (lopā?) mums izdosies!!!
Shinobi-sama
QUOTE(ShinChan @ Nov 9 2004, 15:31)
Atdodiet mums vecos beibleidus mad.gif  Tādus kādus mēs tos mīlējām un cienījām (tb. 1 sezona). Takoj bejbleid nam ņenužen. Nē datoranimācijai bejbleidos! Visu zemju bejbleidotāji apvienojieties un savienojieties, lai tas spēks ko nejūt pilienā kļust liels un stiprs kopumā. Kopā mēs piespiedīsim tos negantniekus bejbleidos neizmantot datoranimāciju. Kopā (lopā?) mēs esam spēks, kopā (lopā?) mums izdosies!!!
*




*histeeriski pa vidu smiekliem meedjina neaizmirst elpot* laugh.gif . Es jau rezerveeju biljeti uz japaanu ieshu miitinjot laugh.gif
Hikaru
Nezinu, kā viņi zīmēja to grafiku Vandread, a man patīk. Vandreadā tā izveido telpisku sajūtu, kas man tieši patīk. smile.gif

Parādiet kādu screenshotu, kā tad būtu labāk, kur datorgrafika nekrīt acīs. Tad jau tas drošvien būs 2DCG, kas nu arī ir laba, bet neveido telpisku sajūtu.
deBUGa
QUOTE(Hikaru128 @ Nov 9 2004, 15:44)
Parādiet kādu screenshotu, kā tad būtu labāk, kur datorgrafika nekrīt acīs. Tad jau tas drošvien būs 2DCG, kas nu arī ir laba, bet neveido telpisku sajūtu.
*
Vari iepeetiit 'screenshot'us no GitS2:Innocence topica. Ieksh GITS izmantojas ljoti daudz datorgrafikas... (BET tas nav tas labaakais variants, jo dazhaas ainaas datorgrafika ir paaraak uzkriitosha) Nu un protams ar visaam telpiskajaam izjuutaam...
Hikaru
QUOTE(deBUGa @ Nov 9 2004, 15:53)
QUOTE(Hikaru128 @ Nov 9 2004, 15:44)
Parādiet kādu screenshotu, kā tad būtu labāk, kur datorgrafika nekrīt acīs. Tad jau tas drošvien būs 2DCG, kas nu arī ir laba, bet neveido telpisku sajūtu.
*
Vari iepeetiit 'screenshot'us no GitS2:Innocence topica. Ieksh GITS izmantojas ljoti daudz datorgrafikas... (BET tas nav tas labaakais variants, jo dazhaas ainaas datorgrafika ir paaraak uzkriitosha) Nu un protams ar visaam telpiskajaam izjuutaam...
*



Nu... kaut kā nevisai......
Laikam jau man patīk tā labi redzamā (uzkrītošā) datorgrafika. smile.gif
deBUGa
QUOTE(Hikaru128 @ Nov 9 2004, 16:02)
Nu... kaut kā nevisai......
Laikam jau man patīk tā labi redzamā (uzkrītošā) datorgrafika. smile.gif
*
Gaumes lieta (kaa viss paareejais) protams...
es tik kaa vienmeer savu viedokli...
un mans viedoklis ir ljoti vienkaarsh: Labai datorgrafikai ir veiksmiigi jaapaplidina "plikaa" animaacija, bet nekaadaa gadiijumaa nav "jaakriit aciis". Un attieciigi piemeers "iz dziives":
imageimageimage
Hikaru
Nu jā... šeit ir vienkārši uzzīmēts ar roku un uzliktas krāsas.
Bet man patīk tieši 3D, kuru nevar nepamanīt.
deBUGa
QUOTE(Hikaru128 @ Nov 9 2004, 16:43)
Nu jā... šeit ir vienkārši uzzīmēts ar roku un uzliktas krāsas.
*
smile.gif
Es jau piemineeju, ka neuzskatu sevi par speciaalistu shajaa jomaa, BET domaaju, ka shii aina (tie triis snapshoti no FLCL, ko es iepostoju) ir rendereeta no 3D modeljiem. Protams visu "telpiskumu" var izbaudiit tikai skatoties to visu kustiibaa, tachu "uzzīmēts ar roku" noraada uz lielisku datorgrafikas iederiibu ainaa...
Hikaru
Ā.. jā... kaut kad sen esmu to redzējis...
Kustībā tā aina tiešām izskatās labi...
Leonheart
kakoi nafik ar roku.
tas ir full 3d, un ja tu runaaji par to ka exturas ir uzzimeetas ar "roku", tad pateic man kaada textura nau uzzimeeta ar roku (neiskaitot uznjemtus ar fotoaparatu :))
Hikaru
Cilvēks ir uzzīmēts ar roku, un pēc tam apstrādāts ar datoru. Un krāsas ir uzliktas ar vienu pelītes pogas nospiešanu katrai krāsai. Tas ir tīrais 2D, cik es redzu. Un pārējais ir 3D, kur ir saliktas taisnes.

Un vispār... tur, kur ir 3D, tā ir labi acīmredzami pamanāma.... un tas ir pilnīgi normāli..
deBUGa
QUOTE(Hikaru128 @ Nov 9 2004, 18:10)
Tas ir tīrais 2D, cik es redzu.
*
Ir taada viena probleema ar "tiiraa" un "netiiraa" 2D redzeeshanu... Jebkursh no 3D ainas norendereets anime kadrs galu galaa kljuus par "tiiro" 2D, jo redz nedz televizori nedz arii pasha televiizija pagaidaam nespeej atteelot un paarraidiit 3D atteelus (tas pats attiecas arii uz monitoriem).

QUOTE(Hikaru128 @ Nov 9 2004, 18:10)
tur, kur ir 3D, tā ir labi acīmredzami pamanāma....
*
Cilveeks ir taada buutne, kas viegli ljauj sevi piemaaniit, nu kaut vai izometriskie skati - tiirais pashapmaans smile.gif
Atteeli, kas izskataas "pilniigs" 3D iisteniibaa var buut salikti no vairaaku liimenju (sarezgjiitaakajaa gadiijumaa) 2D spraitiem, un otraadi... Var pat izveidot divus vienaadus attelus, katrs no kuriem buus taisiits ar savu "metodi" ("3D" un "tiirais 2D" attieciigi). Sarezgjiitu 3D ainu nav iespeejams salikt raugoties uz to tikai no viena skatpunkta. Pat ja taa izskatiisies "pareiza", no cita skatpunkta var izraadiities pavisam kropla.
QUOTE(Hikaru128)
un tas ir pilnīgi normāli..


QUOTE(Hikaru128 @ Nov 9 2004, 18:10)
Cilvēks ir uzzīmēts ar roku, un pēc tam apstrādāts ar datoru. Un krāsas ir uzliktas ar vienu pelītes pogas nospiešanu katrai krāsai. Un pārējais ir 3D, kur ir saliktas taisnes.
*
Luuk kaads ir mans redzeejums uz sho ainu: Tilts un taa nabaga meiteniite ar plati iepleesto mutiiti ir (taa vien gribeejaas pierakstiit "pilniigi") 3D modelji. Lai arii aina ilgst aptuveni 10 sekundes, ziimeeshana ar roku buutu bijis nepraata darbs. Lai to saprastu var paveerot kaut vai fona t.i. tilta "rotaaciju". "2D" Anime kadrs tiek veidots no vairaakiem "2D" slaanjiem. Parasti apaksheejaa slaanii atrodas nekustiigs fons (vai pat vairaaki), kuram virsuu tiek salikti dazhaadu objektu, kas ainaa var mainiit savu atrashanaas vietu vai vispaar mainiities, atteeli. Dazhreiz, lai radiitu papildus "realisma sajuutu" fons sliid dazhaados virzienos vai "pietuvojas"/"attaalinaas". Ziimeet ~200 nedaudz atshkjiriigus (lai tos apvienojot rastos pluustosha animaacija) fonus prieksh mazaak nekaa 10 sekunzhu fragmenta ir elliskjiigi darbietilpiigs pasaakums. Daudz vienkaarshaak un aatraak ir izveidot 3D ainu, noraadiit kameras kustiibas celju un norendereet to izmantojot speciaalus filtrus.
Tas, ka viss izskataas tik "plakans", ir datorspecefektu nopelns.

P.S. Un tas, ka skatiitaaji redz tikai "tiiro 2D" noraada uz to, cik labi datorspecefekti iederas shajaa anime.


Shinobi-sama
tam pa vidu es gribu piebilst, ka tie taa saucamie 3d efekkti lec aciis ar savu perfekto perspektiivu jo ar roku to ziziimeet ir darbs kas prasiit tik preciizu ziimeeshanu ka uz to aiziedu nevis gadi bet gan gadu desmiti. Es tak teci laba datorgrafika ir tad ka taa iederas fonnaaa....

objekta telpiskuma diemsiju panaak ar kraasaam un eenojumu. taa biaj dilemma pie kuras atduuraas gandriiz vai visi renesanses maakslinieki.. un ja nemaldos "Da Vinchi" lielsiski risinaaja. Muusu acs tiek apmaaniita plaknee atteelotajam telpiskam objektam radot perfektu abgaismojumu un un eenojjumu... Ir absoluuti neiespeejami plaknee radiit telpisku objektu ja tiek izmanots vioenmeeriigi ikliedeeta gaisma tobish nav gaismas avota. Pliki raseejot panaakt telpiskumu un lai acs nesamezhgiitos mees izmantojam lietu kad liiniojas tiek dazhaadi ateelotas taas kuras ir priekshaa umn taas kuras ir aizmuguree.... karoch pashsaprotami biggrin.gif
Eking
Atvainojos par floodu, ieliku pāris attēlus, kas nav tīri saistīti ar tēmu. Pārējos attēlus skatieties http://www.boyis.comimageimage
Catgirl
Man likas taa ir vienk. Final fantasty...īstenībā animees tagad jau biežāk rāda REDZAMOS 3D efektus, balstoties uz to, ka lilākajai daļai mūsdienās tomēr patīk viņu redzēt un ieraudzīt, nevis tai pajiet vienk. garām.... dry.gif taa, ka taa jau nav no mums lielaakajai daļai no tā nekādu problēmu... biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.